The Ultimate Brokeback Forum

Author Topic: INTERNATIONAL ZONE--General Discussion  (Read 38143 times)

Offline Texas_Girl

• Expert
Falta un lugar para todos los que hablamos espanol!  :-*

**********(¨`·.·´¨)
******(¨`·.·´¨).¸..(¨`·.·´¨)
(¨`·.·´*·. ¸.·´ ** `·.¸.·´ `·.·´¨)
  Ennis del Mar & Jack Twist
*******(¨`·.·´¨) (¨`·.·´¨)
********`·.¸(¨`·.·´¨)..·´
***********`·.¸.·´ 

Offline estefue

• Papi Chulo
  • Global Moderator
  • Obsessed
Es cierto. ¿Quieres iniciar uno?   Esteban

Offline mcnell1120

• Vida Loca
  • Obsessed
  • Footsteps in my life....leave memories in my heart
Es cierto. ¿Quieres iniciar uno? Esteban

Wow.....I better get my Spanish Dictionary out..all I speak is Spanglish.....lol
RICKY MARTIN ,tu eres mi Kiki !

Offline Forever_Failure

• Experienced
  • Year of Summer
Falta un lugar para todos los que hablamos espanol!  :-*

Yo también voto por un foro en español. Yo soy de Chile, y uds? ;)

A general forum in Spanish would be sweet 8)

Nick_F

• Guest
I suggest you go for it and create one!!

If you check this board you will see one already for the german & french speakers - just follow that format.

all you need to do is create a new TOPIC give it a heading and off you go...

If you need a hand just ask

Nick

Offline stevenjo

• Virgin
  • *
Ik ben geen nederlander (amerikaan-Portland Oregon) maar ben een zomer in Belgie gebleven. Geweldig om een paar nederlandstalige mensen te ontmoeten vanwege een filmpje dat ik zeer aandoenlijk vond en ben echt blij dat 't ook in Europa is gelukt. Dat eist dan ook een euro versie; Brokeback Alpen (of Brokebackse Ardennen bijvoorbeld..). Ik zie het nu al...twee machos niet op paarden maar motors...nee, on second thought.
Jammer dat in verschillende bioscoopen de film zonder voettitels draait. Een "dubbed" film is oft geen moeite waard. Maar ja, vele amerikanen zelf konden geen woord van Ennis begrijpen maar een echte cowboy is geen geleerden mens (tenminste degene waarmee ik een nacht zou willen doorbengen). De stem is het grootst gereedschap van een actor nw?
Beste

Online fritzkep

• German Louisiana Virginia Dude
  • Global Moderator
  • Obsessed
  • Wie geht's, y'all?
Ik ben geen nederlander (amerikaan-Portland Oregon) maar ben een zomer in Belgie gebleven. Geweldig om een paar nederlandstalige mensen te ontmoeten vanwege een filmpje dat ik zeer aandoenlijk vond en ben echt blij dat 't ook in Europa is gelukt. Dat eist dan ook een euro versie; Brokeback Alpen (of Brokebackse Ardennen bijvoorbeld..). Ik zie het nu al...twee machos niet op paarden maar motors...nee, on second thought.
Jammer dat in verschillende bioscoopen de film zonder voettitels draait. Een "dubbed" film is oft geen moeite waard. Maar ja, vele amerikanen zelf konden geen woord van Ennis begrijpen maar een echte cowboy is geen geleerden mens (tenminste degene waarmee ik een nacht zou willen doorbengen). De stem is het grootst gereedschap van een actor nw?
Beste

Welkom bij de forum! Is juist, dat ook wij amerikanen Ennis menigmaal pas een beetje begrijpen kunnen!  ;D
Goed, dat de DVD voettitels in engels hebben zal!

« Last Edit: March 17, 2006, 06:49:51 PM by fritzkep »
Werd ich zum Augenblicke sagen, "Verweile doch! Du bist so schön..."

Offline Bigheart

• Mistress of Slash
  • Obsessed
Beste

Hi, leuk je te ontmoeten! Ik ben engels/nederlands en woon in Nederland. Er zijn hier maar héél weing Nederlanders denk ik. Je nederlands is best goed voor maar één zomer in Belgie. In Nederland krijgen wij de film te zien met nederlandse ondertiteling dus gelukkig géén dubbed film. En NEE NEE geen euro versie alsjeblieft!!
Groetjes.
Do anythin for him, reckon he'd do anything for me. Even shut that wide, grinnin mouth a his. But I won't ask, cause I don't want him to stop his babblin. When it gets too much, I kiss him. But sometimes even that don't work, and he goes on and on, whisperin into my mouth.   Babble by Helen

Online fritzkep

• German Louisiana Virginia Dude
  • Global Moderator
  • Obsessed
  • Wie geht's, y'all?
Beste

Hi, leuk je te ontmoeten! Ik ben engels/nederlands en woon in Nederland. Er zijn hier maar héél weing Nederlanders denk ik. Je nederlands is best goed voor maar één zomer in Belgie. In Nederland krijgen wij de film te zien met nederlandse ondertiteling dus gelukkig géén dubbed film. En NEE NEE geen euro versie alsjeblieft!!
Groetjes.

Amen!  :)

Werd ich zum Augenblicke sagen, "Verweile doch! Du bist so schön..."

Offline conny

• seagirl
  • Obsessed
    • forthejoyoflife
hier nog een nederlandse  ;) uit ijmuiden  :)
"we are one,but we are not the same"   U2

rikNL

• Guest
Hoi Conny!
Geweldige site, of niet soms?
Groeten,
Rik.

Offline conny

• seagirl
  • Obsessed
    • forthejoyoflife
ja hartstikke gezellig,ben al uren bezig alles een beetje te lezen en wat neer te zetten  ;)
goed voor mijn engels wat op te krikken  :)

Offline Bigheart

• Mistress of Slash
  • Obsessed
ja hartstikke gezellig,ben al uren bezig alles een beetje te lezen en wat neer te zetten  ;)
goed voor mijn engels wat op te krikken  :)
Hoi Conny,

Ik waarschuw je, je raakt wel verslaafd hoor!! ;D Als je er een dag niet opgaat ben je gelijk 10 pagina's of meer achter! Het tjidsverschil is ook wel waardeloos vind ik.
 :)
Do anythin for him, reckon he'd do anything for me. Even shut that wide, grinnin mouth a his. But I won't ask, cause I don't want him to stop his babblin. When it gets too much, I kiss him. But sometimes even that don't work, and he goes on and on, whisperin into my mouth.   Babble by Helen

Offline conny

• seagirl
  • Obsessed
    • forthejoyoflife
ik ben zoiezo al verslaafd aan forums/weblogs enz en nu dus ook hier  ;)
scheelt dat ik vaak thuis ben,dus t lukt me wel om t bij te houden,al is t tijdsverschil idd wel vervelend.

Offline Zuraffo

• brokeback pilgrim
  • Obsessed
  • Reminiscence...
    • My articles archive
I will propose to have a section for asia pacific region. We have people from China, Hong Kong, Malaysia, Singapore, Thailand... anyone I missed?