The Ultimate Brokeback Forum

Author Topic: INTERNATIONAL ZONE--General Discussion  (Read 55603 times)

Offline Dave Cullen

  • Author/Journalist
  • Administrator
  • Obsessed
  • ******
  • Posts: 7046
  • Founder, Editor
    • Columbine
I have added oscar telecast times and stations provided by our members in the first post of the Oscars Live Thread here:

http://davecullen.com/forum/index.php?topic=1395.0

But we still seem to have people from countries around the world looking for times and stations to view it. If you guys have that info, please post it in the oscar thread, and/or email auntie (killersmom), who can add it to the bottom of that first post in the oscar thread.

Thanks.

Offline brianr

  • Obsessed
  • *****
  • Posts: 8041
Hi Dave
 You ask if we would like an Aussie thread. I would vote yes although I guess there is not the same need as for people who speak other languages. We do speak English :)
Generally speaking Aussies do not express their feelings in the same way as Americans and I for one would love to correspond with other Aussie Brokeaholics

Offline PetterG

  • Obsessed
  • *****
  • Posts: 924
I have PM:ed the other Swedes/Scandinavians I have seen here - we aren't that many  :(
if you cannot fix it - you've gotta stand it
if you cannot stand it - you gotta fix it

Offline Love

  • Feet Wet
  • **
  • Posts: 24
  • Only Love is real...

I've found myself enjoying official websites in various languages, and have so far found them in German, English, Spanish, French, Icelandic, Italian, Portuguese, Japanese and Chinese. Not that I can follow all these languages (I wish I could!) but it's fascinating to compare them. If anyone is interested, I would be happy to furnish the links to any of these languages. (The German website only came up in full today, previously the link forwarded to a general movie site).

Hi fritzkep, would you be so kind so to offer the links to a Chinese BBM site? I would really appreciate it!  :-*

They are wrapped in a closeness that satisfies some shared and sexless hunger, that is not really sleep but something else drowsy and tranced...

Offline fritzkep

  • German Louisiana Virginia Dude
  • Global Moderator
  • Obsessed
  • ******
  • Posts: 167875
  • Wie geht's, y'all?

I've found myself enjoying official websites in various languages, and have so far found them in German, English, Spanish, French, Icelandic, Italian, Portuguese, Japanese and Chinese. Not that I can follow all these languages (I wish I could!) but it's fascinating to compare them. If anyone is interested, I would be happy to furnish the links to any of these languages. (The German website only came up in full today, previously the link forwarded to a general movie site).

Hi fritzkep, would you be so kind so to offer the links to a Chinese BBM site? I would really appreciate it!  :-*

Sure thing! It's

http://brokebackmountain.cmcmovie.com/


欣 賞   « 斷 背 山 »   !

(I hope this means what I think it means!)
« Last Edit: March 05, 2006, 01:09:35 PM by fritzkep »
Werd ich zum Augenblicke sagen, "Verweile doch! Du bist so schön..."

Offline Love

  • Feet Wet
  • **
  • Posts: 24
  • Only Love is real...

http://brokebackmountain.cmcmovie.com/


欣 賞   « 斷 背 山 »   !

(I hope this means what I think it means!)

Yes, it means "appreciate 'Brokeback Mountain'". Thank you! You're a star! :D

They are wrapped in a closeness that satisfies some shared and sexless hunger, that is not really sleep but something else drowsy and tranced...

Offline Caroline

  • Moderator Emerita
  • Moderator Emeritus
  • Obsessed
  • *****
  • Posts: 969
Rik en BigHeart..]

groetjes dan... vanaf een Canadese Nederlander.. Big Heart heeft al met mij gesproken, willen jullie dat ik een Nederlandse Thread begint, kun ik echt wel doen... misschien zijn er andere mensen hier die dat ook leuk vinden,,, groetjes.. PM mij wel, zou graag met jullie praaten...

How strong a person is can be measured by what it takes to discourage them.... church sign, Trafalgar Rd, Georgetown, Ont Canada.. 01/30/2006

Offline killersmom

  • AUNTIE
  • Administrator
  • Obsessed
  • ******
  • Posts: 112457
  • It's me.
Our ad will be printed in the March 10 edition of Daily Variety.

To order:

Archives of Daily Variety and Weekly Variety print issues date back two years. If the issue you want falls within these dates, please call our circulation desk to check availability. The cost is $6.95 (including shipping and handling) for Daily Variety and $10 (including shipping and handling) for Weekly Variety. Special issues (such as our Oscar specials) are individually priced. Priority shipping is available for an additional charge. You will need to specify the exact date of the issue when ordering -- the operators cannot search for the proper issue. To order, please call circulation. For Daily Variety: (800) 552-3632. For Weekly Variety: (800) 323-4345. International subscribers should call 1-515-247-2993
"Life can only be understood backwards. Unfortunately, it must be lived forward."
... Kierkegaard

Offline fritzkep

  • German Louisiana Virginia Dude
  • Global Moderator
  • Obsessed
  • ******
  • Posts: 167875
  • Wie geht's, y'all?
Rik en BigHeart..]

groetjes dan... vanaf een Canadese Nederlander.. Big Heart heeft al met mij gesproken, willen jullie dat ik een Nederlandse Thread begint, kun ik echt wel doen... misschien zijn er andere mensen hier die dat ook leuk vinden,,, groetjes.. PM mij wel, zou graag met jullie praaten...



Groetjes ook van een - niet nederlandse zondern een duitse - Amerikaaner. Ik hoop, dat ik Auntie helpen kun bij deze thread, med overzettingen.
Ik hoop, dat mijn nederlands niet toe (te?) verduitst is! (of verengelst, ik kom uit New Orleans)
« Last Edit: March 09, 2006, 09:43:58 AM by fritzkep »
Werd ich zum Augenblicke sagen, "Verweile doch! Du bist so schön..."

Offline Bigheart

  • Mistress of Slash
  • Obsessed
  • *****
  • Posts: 4053
Rik en BigHeart..]

groetjes dan... vanaf een Canadese Nederlander.. Big Heart heeft al met mij gesproken, willen jullie dat ik een Nederlandse Thread begint, kun ik echt wel doen... misschien zijn er andere mensen hier die dat ook leuk vinden,,, groetjes.. PM mij wel, zou graag met jullie praaten...



Groetjes ook van een - niet nederlandse zondern een duitse - Amerikaaner. Ik hoop, dat ik Auntie helpen kun bij deze thread, med overzettingen.
Ik hoop, dat mijn nederlands niet toe (te?) verduitst is! (of verengelst, ik kom uit New Orleans)
Hoi Caroline en Fritzkep, leuk om met jullie te praten! Waar hebben jullie gewoond in Nederland? En komen jullie nog wel eens in Nederland?,Spreken jullie thuis nog wel eens nederlands of is dat nu na jaren pas met mij?? Ik vind het juist leuk om engels te praten en schrijven, ik woon dan in Nederland maar heb de engelse nationaliteit. Mijn vader was engels en mijn moeder nederlands, heb overal op de wereld gewoond maar trouwde uiteindelijk met een nederlandse man ( is een paar jaar geleden overleden) en ben dus in Nederland blijven hangen. Ben dol op de States, ga er best veel heen op vakantie, vorig jaar in Florida geweest en ik heb er ook familie wonen. Kan helaas niet naar Texas komen in augustus omdat ik mijn vakantie al geboekt heb in juli/augustus. Wel jammer. Ik vind jullie amerikanen wel heerlijk hoor, het gemak waarmee jullie met elkaar converseren op dit geweldige forum, dat weekend in Texas dat toch zomaar georganiseerd wordt, iedereen is enthousiast, aardig en behulpzaam. Eigenlijk heb ik geen behoefte aan een Nederlandse thread, ik vind het leuk om in het engels te converseren en ik kan hier met jullie in het nederlands praten.  :) :) Did you guys understand everything I wrote??  ;D
Do anythin for him, reckon he'd do anything for me. Even shut that wide, grinnin mouth a his. But I won't ask, cause I don't want him to stop his babblin. When it gets too much, I kiss him. But sometimes even that don't work, and he goes on and on, whisperin into my mouth.   Babble by Helen

Offline PetterG

  • Obsessed
  • *****
  • Posts: 924
Did you guys understand everything I wrote??  ;D
well  - being scandinavian, knowing English and some Germay, I'm able to understand it - but please do not met mij praaten, it's much harder to hear than to read
if you cannot fix it - you've gotta stand it
if you cannot stand it - you gotta fix it

Offline fritzkep

  • German Louisiana Virginia Dude
  • Global Moderator
  • Obsessed
  • ******
  • Posts: 167875
  • Wie geht's, y'all?
Quote

Groetjes ook van een - niet nederlandse zondern een duitse - Amerikaaner. Ik hoop, dat ik Auntie helpen kun bij deze thread, med overzettingen.
Ik hoop, dat mijn nederlands niet toe (te?) verduitst is! (of verengelst, ik kom uit New Orleans)
Quote
Hoi Caroline en Fritzkep, leuk om met jullie te praten! Waar hebben jullie gewoond in Nederland? En komen jullie nog wel eens in Nederland?,Spreken jullie thuis nog wel eens nederlands of is dat nu na jaren pas met mij?? Ik vind het juist leuk om engels te praten en schrijven, ik woon dan in Nederland maar heb de engelse nationaliteit. Mijn vader was engels en mijn moeder nederlands, heb overal op de wereld gewoond maar trouwde uiteindelijk met een nederlandse man ( is een paar jaar geleden overleden) en ben dus in Nederland blijven hangen. Ben dol op de States, ga er best veel heen op vakantie, vorig jaar in Florida geweest en ik heb er ook familie wonen. Kan helaas niet naar Texas komen in augustus omdat ik mijn vakantie al geboekt heb in juli/augustus. Wel jammer. Ik vind jullie amerikanen wel heerlijk hoor, het gemak waarmee jullie met elkaar converseren op dit geweldige forum, dat weekend in Texas dat toch zomaar georganiseerd wordt, iedereen is enthousiast, aardig en behulpzaam. Eigenlijk heb ik geen behoefte aan een Nederlandse thread, ik vind het leuk om in het engels te converseren en ik kan hier met jullie in het nederlands praten.  :) :) Did you guys understand everything I wrote??  ;D


Ik kan verstaan, maar niet zeer goed schrijven! Mijn tante woonde in Neukirchen-Vluyn in Duitsland, niet verwijderd van Venlo in Nederland. Ze had daar een oudersthuis/oudersheim (? old folks' home), en de ouden, die daar woonden, spraaken een bijna nederlandse dialect. Ik hield van spreken daan veel met hen. Dat was in 1966-67, eertijds. *sigh*


I know, I know, I can just hear y'all laughing at my Dutch, but I am trying!
« Last Edit: March 09, 2006, 01:39:01 PM by fritzkep »
Werd ich zum Augenblicke sagen, "Verweile doch! Du bist so schön..."

Offline Bigheart

  • Mistress of Slash
  • Obsessed
  • *****
  • Posts: 4053
Quote

Groetjes ook van een - niet nederlandse zondern een duitse - Amerikaaner. Ik hoop, dat ik Auntie helpen kun bij deze thread, med overzettingen.
Ik hoop, dat mijn nederlands niet toe (te?) verduitst is! (of verengelst, ik kom uit New Orleans)
Quote
Hoi Caroline en Fritzkep, leuk om met jullie te praten! Waar hebben jullie gewoond in Nederland? En komen jullie nog wel eens in Nederland?,Spreken jullie thuis nog wel eens nederlands of is dat nu na jaren pas met mij?? Ik vind het juist leuk om engels te praten en schrijven, ik woon dan in Nederland maar heb de engelse nationaliteit. Mijn vader was engels en mijn moeder nederlands, heb overal op de wereld gewoond maar trouwde uiteindelijk met een nederlandse man ( is een paar jaar geleden overleden) en ben dus in Nederland blijven hangen. Ben dol op de States, ga er best veel heen op vakantie, vorig jaar in Florida geweest en ik heb er ook familie wonen. Kan helaas niet naar Texas komen in augustus omdat ik mijn vakantie al geboekt heb in juli/augustus. Wel jammer. Ik vind jullie amerikanen wel heerlijk hoor, het gemak waarmee jullie met elkaar converseren op dit geweldige forum, dat weekend in Texas dat toch zomaar georganiseerd wordt, iedereen is enthousiast, aardig en behulpzaam. Eigenlijk heb ik geen behoefte aan een Nederlandse thread, ik vind het leuk om in het engels te converseren en ik kan hier met jullie in het nederlands praten.  :) :) Did you guys understand everything I wrote??  ;D


Ik kan verstaan, maar niet zeer goed schrijven! Mijn tante woonde in Neukirchen-Vluyn in Duitsland, niet verwijderd van Venlo in Nederland. Ze had daar een oudersthuis/oudersheim (? old folks' home), en de ouden, die daar woonden, spraaken een bijna nederlandse dialect. Ik hield van spreken daan veel met hen. Dat was in 1966-67, eertijds. *sigh*


I know, I know, I can just hear y'all laughing at my Dutch, but I am trying!
Sorry........ I did laugh and rather loudly ;D but seriously you were quite good!At least you're making the effort :) And I think you meant "bejaardentehuis".
Do anythin for him, reckon he'd do anything for me. Even shut that wide, grinnin mouth a his. But I won't ask, cause I don't want him to stop his babblin. When it gets too much, I kiss him. But sometimes even that don't work, and he goes on and on, whisperin into my mouth.   Babble by Helen

Offline soylentGreen

  • Feet Wet
  • **
  • Posts: 68
ANYONE ELSE FROM NEW ZEALAND HERE ??? :o ;D

you bet.
:)

rikNL

  • Guest
Hoi iedereen.
Wat "cool" om (ook) in het nederlands te kunnen chatten.
It's very nice to meet you all :)
Greetings/Groetjes, Rik.